TRT’DE HORTUM

Halktan topladığı paralar ile yayın yapan TRT’nin program satın aldığı bu ayrıcalıklı ajans kimin? One Haber Ajansı’ndaki değişim 2008 yılının sonunda 2009 yılının basında başlıyor. Ajans’ın kurucusu Gökhan Eren… Şirketin ilk kuruluşunda en çok hisseye sahipken TRT ile sözleşme imzalama sürecinde ve sonrasında hisse oranı yüzde 18’e geriliyor. Ortaklar arasına Mükremin Atmaca, Fatih Atmaca ve Özlem Coşkun katılıyor, eski ortaklar ayrılıyor. 50 bin TL sermaye 1 milyon TL’ye yükseliyor ve sahip değişikliği sürüyor. Bu değişiklik 22 Ocak 2009 tarihinde yapılan Olağanüstü Genel Kurul toplantısında gerçekleşiyor. Şirkete Mükremin Atmaca, Fatih Atmaca ve Ahmet Altuğ Oğuz ortak olarak katılıyor. Bu yazının devamını oku

TRT SONUNDA BUNU DA YAPTI

Pazar gecesi TRT 1’de Tosun Paşa vardı. Belki de Türkiye’de herkesin “Çok iyi ve eğlenceli bir film” olduğu konusunda hemfikir olabileceği ender işlerden biriydi. Peki Tosun Paşa’nın TRT tarafından kesile kesile adeta 55 dakikalık bir diziye dönüşmesine ne demeli? Adile Naşit’in hamam sahnesini sen neden kesiyorsun, neden sansürlüyorsun?

(Radikal)

 

MECLİS TV NEDEN SUSTURULUYOR!

Meclis TV’nin yayınına sınır konuluyor. Artık liderlerin grup toplantıları izlenemeyecek!
Meclis’te hükümet uygulamalarının gerçek yüzünün ve muhalefetin açık eleştirisinin sansürsüz olarak izlenebildiği tek kanal olan Meclis TV yayınını sınırlıyor.
Geçtiğimiz yıllarda “Yandaş Basın”ın muhalefetin grup konuşmalarının “reyting” rekoruna koşması üzerine Meclis TV’nin grup konuşmalarını yayınlamasın yaygarası çıkarmıştı ve büyük tepkiler karşısında geri adım atılmıştı.
Türkiye gittikçe pişirilen kurbağa gibi her şeye alıştırılıyor! Meclis TV yayınları Türkiye’de “Kamu”nun -zorunlu olarak da olsa- tarafsız kalmış tek kurumuydu. Daha doğrusu “TC”den halkın yararına kalmış son kurumuydu
Meclis Başkanı Cemil Çiçek’in ilk “icraat”ı Meclisteki tüm gruplara yeni dönemde Meclis TV yayınlarına sınır getirileceğini hatırlatması oldu!
Çiçek’in gönderdiği yazıda şöyle denildi: Bu yazının devamını oku

HÜLYA HÖKENEK VE BANU GÜVEN BENZERLİĞİ

NTV’deki Banı Güven’i bilirsiniz.

TRT Haber’de “45 Dakika” programını sunan Hülya Hökenek’i hiç izlediniz mi?

Seyredin, şaşıracaksınız.

Aynı banı güven.

Durarak konuşması, sözleri bölüp hecelerin arasına “eee” sokması, saçlarını atışı, boynunu eğmesi, mimikleri, soru sorma tarzıyla sanki karşınızda Banu Güven var.

Hökenek, fiziği de benzediği Banu Güven’i birebir taklit ediyor. Bu yazının devamını oku

Kadir Çöpdemir’den TRT’de tarikat övgüsü

TRT’de Kadir Çöpdemir’in hazırlayıp sunduğu programda tarikat ve cemaat propagandası yapıldı.

Cumhuriyet’in haberine göre, TRT Haber’de yayımlanan “Söz Millette” adlı programda CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun “Politize olmadıkları sürece tarikatlara karşı değilim” sözünden hareketle tarikatlar ve cemaatler ele alındı. Ancak program sunucusu Kadir Çöpdemir’in, sokak röportajı yaptığı insanlara yönelttiği sorular ve aldığı yanıtlara karşı gösterdiği tepkiler dikkat çekti. Bu yazının devamını oku

İbrahim Şahin’in hazin durumu

Seçim afişi yapın bari

AKP’nin iktidar olduğu günü milat sayıp, tam “AA kedi olalı beri bir fare tuttu” diyorduk ki; fare diye baktığımız fotoğraf da kedi çıktı iyi mi! Hem de kara kedi! Hem de “Şero” gibi kötü kedi! Tuttu iktidarın en gözde iki bürokratının arasına girdi.
Sözcü Gazetesi Ankara Temsilcisi Saygı Öztürk’ün bildirdiğine göre İbrahim Şahin hiç memnun kalmamış İçişleri Bakanı Beşir Atalay ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin’in önünde diz çökmüş halini belgeleyen fotoğraftan… Çekmiş resti: “AA ile sözleşme sona ermiştir. ” Bu yazının devamını oku

Bu nasıl devlet kurumu üslubu?

TRT’nin Hıncal Uluç’a yanıt niteliğinde yaptığı açıklamada kullanılan ifadeler, bir devlet kurumundan ziyade bir mahalle kavgasını andırıyor.

Sabah gazetesi yazarı Hıncal Uluç, Erzurum Üniversite Kış Oyunları’nın açılışı konusunda TRT’ye bir dizi eleştiri yöneltti. TRT yönetimi, bugün Hıncal Uluç’a yanıt verdi. Ancak yanıtta kullanılan üslubun çirkinliği, “Bu nasıl devlet kurumu?” dedirtti.

TRT’nin yanıtından bazı ifadeler şöyle: Bu yazının devamını oku

TRT KİME İ..E DEDİ

Meselenin Hakan Şükür ile ne ilgisi var

Hayri Günel bir Odatv okuru.

22 Kasım 2010 akşamı TRT1 kanalında yayınlanan Stadyum programına izleyicilerin elektronik postayla soru sorarak katılabileceklerini duyduğunda, aklına daha önce Odatv’de yayınlanan ve adı geçen programa her hafta katılan Hakan Şükür’ün aldığı ücretle ilgili haber geldi. Bu yazının devamını oku

KORU, DUMANLI, BABAHAN VE BARLAS’IN YALANCI OLDUĞU İSPATLANDI

CHP İzmir Milletvekili ve Grup Başkanvekili Kemal Anadol, TRT’den sorumlu Devlet Bakanı Bülent Arınç’a aylar önce bir soru önergesi verdi. Bu yazının devamını oku

TRT Yöneticileri Yandaşlıktan Yargılanacak

Üç TRT yöneticisi 1 yıldan 3 yıla kadar hapis istemi ile yargılanacak. Gerekçe: “Fazlasıyla yandaş olmak!

Anadolu Ajansı’nın haberinde, TRT’nin üç yöneticisi hakkında, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı Basın Suçları Soruşturma Bürosu Savcısı yürüttüğü soruşturma sonucunda “halk oylaması sürecindeki yayınlarda, ağırlıklı olarak Anayasa değişikliğinin lehindeki görüşlere yer vererek, görevlerini kötüye kullandıkları” gerekçesiyle iddianame hazırlandığı duyuruldu. İddianame asliye ceza mahkemesince kabul edildi. Bu yazının devamını oku

KPSS Skandalına AKP Gölgesi

KPSS skandalına isimleri karışan iki kişi, AKP’li bakan ve milletvekillerini referans göstererek TRT’nin açtığı kadrolara başvuruda bulundu.

10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı’nda (KPSS) isimleri şaibeye karışanlar arasında olan iki kişinin personel alımı için TRT’ye başvurduğu ortaya çıktı. Başvurularda referans olarak geçen kişiler skandalın büyüklüğünü gösterirken, bilgiler KPSS’deki şaibe ile AKP’nin doğrudan ilişkili olduğunu kanıtlıyor. Bu yazının devamını oku

87 BİN TL’Yİ İŞTE BU İSİMLER ÖDEMELİ

Tuncay Güney’in TRT’de çıktığı canlı yayında, CHP’ye ve Deniz Baykal’a yaptığı hakaretler sonucu açılan davada karar verildi. Buna göre; TRT Deniz Baykal’a ve CHP’ye toplam 87 Bin TL ödemeye mahkum oldu.

Peki, bu tazminatı kim ödeyecek? Bu yazının devamını oku

Hayırları böyle evet yapacaklar…

Seçim yasakları başladı ama ülkenin Başbakan’ı zerre umursamıyor ve yasak olan şeyleri yapıyor!
Vali ve Kaymakamlar çok partili hayata geçtiğimiz 1946’dan bugüne ilk defa parti militanı gibi davranıyor!
İktidar partisi referandum için 100 trilyona yakın para harcadı!
Kavurucu sıcakta kömür ve gıda paketleri taşıyan kamyonlar Anadolu yollarında!
Devletin parası ile onbinlere toplu iftarlar veriliyor ve bu yemeklerde fütursuzca siyaset yapılıyor! Bu yazının devamını oku

TRT YSK’YI UMURSAMADI

Cumhuriyet’ten Fırat Kozok, Yüksek Seçim Kurulu’nun uyarısına rağmen TRT’de “evet” propagandasının devam ettiğini yazdı ve buna üç programı örnek gösterdi.

Kozok’un haberi ve verdiği örnekler şöyleydi:

“Referandum sürecindeki yanlı yayınları nedeniyle Yüksek Seçim Kurulu (YSK) tarafından uyarılan TRT, uyarıyı umursamadı. YSK’nin “yayınlarda objektiflik, eşitlik, serbestlik ve dürüstlük kavramlarına uygun hareket edilmemesi durumunda konunun cumhuriyet başsavcılığına iletileceğini” açıkladığı günün akşamı yayımlanan 3 programda da bu ilkeler hiçe sayıldı. Katılımcılar referandumdan “evet” çıkmasını ballandırarak anlatırken, hiçbir karşıt görüşe yer verilmedi. Bu yazının devamını oku

EŞŞEĞİ KAYBETTİRİP SONRA BULDURUYORLAR

TRT yeni bir kanal daha açıyormuş!

TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’in yeni kanalın müjdesini vermiş!

Eskişehir Anadolu Üniversitesi ile TRT’nin işbirliği yaparak hayata geçireceği TRT Eğitim Kanalı 6 Aralık’ta uydu üzerinden yayına başlayacakmış!

Tamam, biliyoruz toplumsal hafızamız zayıf, dolayısıyla kurumsal, bireysel hafızamız da zayıf. Ama bu kadar balık hafızalı olur mu insan? Bu yazının devamını oku

%d blogcu bunu beğendi: