Aydınlık Dergisi “Remzi Gür Tayyip’in Gizli Kasası”

Aydınlık-Remzi Gür Tayyip'in Gizli Kasası

İşçi Partisi Genel Başkan Yardımcısı Erkan Önsel bugün (25 Ekim 2009) Partisinin İstanbul İl Merkezi’nde bir basın toplantısı düzenleyerek Tayyip Erdoğan’ın bir suçunu daha kamuoyuna duyurdu. Telefon kayıtlarıyla Erdoğan’ın gizli kasasını açıklayan Önsel şunları belirtti:

Türkiye Cumhuriyeti böyle bir başbakan görmemiştir. Suçları ve kirli ilişkileri çorap söküğü gibi tel tel sökülüyor. Şu telefon konuşmalarına bir bakınız! Bir başbakan böyle konuşur mu? Bir başbakan konuşması mıdır bu? Hayır!

konuşma metni:

Tayyip Erdoğan- Eee… Bizim Sümeyye sizi arayabilir ama ben ııı… bu telefonun ön kodları falan… Amerika’dan ararsa sizi nasıl arayacak?
Remzi Gür – Aa.. Amerika’dan 0044 208….
Erdoğan – Nasıl abi?
Gür – 208…
Erdoğan – Ha, ondan sonra gerisi aynı…
Gür – Evet
Erdoğan – Değil mi?
Gür – Evet efendim… Bende onların numarası var, ben arayayım…
Erdoğan – Sümeyye’ninki var mı?
Gür – Var efendim bende…
Erdoğan – Ha!
Gür – Var bir numara ama, olmazsa alayım ben sizden…
Erdoğan – İşte ben onu sizi arattırayım da, ben dedim ki, kızım dedim, ben Remzi beyle bir görüşeyim…
Gür – Tamam efendim…
Erdoğan – Sen dedim ondan sonra Remzi beyi ararsın gerekli numaraları sen Remzi beye verirsin dedim.
Gür – Tamam efendim.
Erdoğan – Ona yani bi şey olarak, oranın verdiği bi sıkıntıları olmuş…
Gür – Tamam efendim, elimden ne yapıyorsa, ne eksikse, ne şeyse, biz yardımcı olmaya devam ederiz. Hallederiz…
Erdoğan – Sanıyorum bi 20-25…
Gür – Müsterih olunuz.
Erdoğan – 20-25 gibi gitmesi lazım..
Gür – Tamam, olur efendim… Siz merak etmeyin…
Erdoğan- Oldu…
Gür – Olur efendim. Ben hallederim. Hem o beni aramazsa ben onu ararım, hallederim. Sizin istediğiniz gibi…
Erdoğan – Peki, Nevin yengeye de çok selamlar…

TAYYİP ERDOĞAN: 20-25 GİTMESİ LAZIM!

Tayyip Erdoğan, gizli kasasına talimat veriyor:
– 20-25 gibi gitmesi lazım.
Nereye gitmesi lazım? Güya kızı Sümeyye’ye.
Peki nedir bu 20-25? Bin Dolar mı, Milyon Dolar mı, Milyar TL mi?
Nedir, kaç paradır?
Peki Sümeyye’nin konumu nedir?
Bir hesaptan diğerine para aktarılması için neden Sümeyye’nin araması gerekmektedir? Sümeyye, paravan olarak mı kullanılmaktadır. Tayyip Erdoğan ailesinden biri neden sürekli Amerika’da bulunmaktadır?
Peki, Başbakanlık koltuğunda oturan Tayyip Erdoğan’ın bu talimatı verdiği şahıs kimdir?
Bir işadamı. Remzi Gür! Ramsey firmasının sahibi.
CHP Milletvekili Mehmet Yıldırım’a Abdullah Gül’e oy vermesi için rüşvet verme suçundan yargılanan ve Ankara 10. Ağır Ceza Mahkemesi’nce on ay hapis cezasına çarptırılan şahıs.
CHP Milletvekili Mehmet Yıldırım’a rüşvet teklifini neden Remzi Gür’ün, yaptığı tartışılmıştı. Aydınlık dergisinin ortaya çıkardığı bu telefon konuşması bu konuyu da aydınlatıyor. Remzi Gür, ‘gizli kasa’ olma yükümlülüğü ile TBMM’ye gelerek Abdullah Gül-Tayyip Erdoğan hesabına para dağıtıyordu.

CUMHURİYET SAVCISI GÖREVİNİ YAPACAK!
Remzi Gür, Tayyip Erdoğan’ın ABD’de okuyan üç çocuğunun eğitim masraflarını karşılayan iş adamı olarak kamuoyuna yansıtıldı. Ancak Tayyip Erdoğan’ın Remzi Gür ile olan ilişkisi, çocuklara burs vermenin çok ötesindedir.
Telefon konuşması, söz konusu paranın burs parası olmadığını göstermektedir.
Bu gizli suç ilişkisi, bu telefon görüşmesiyle bir kez daha ortaya çıkmıştır. Bakınız Tayyip Erdoğan, Bankasına talimat verir gibi, kasasına talimat veriyor.
Cumhuriyet savcılarına çağrı yapıyoruz. Suç kanıtlıdır. Belgelidir. Tayyip Erdoğan Ergenekon savcılarını Ulusal Kanal ve Aydınlık’a baskınlar yaptırarak bu telefon kayıtlarının gerçek olduğunu kabul etmiştir.
Cumhuriyet’i tahrip eden bu yiyiciliği sıfatında Cumhuriyet olan tek kamu görevlisi olan savcılarımız araştıracaktır. Mali Suçları Araştırma Kurumu MASAK, Doçentlik maaşından başka geliri olmayan güzelim Emin Gürses için dünyanın dört bir tarafına yazılar yazacağına, açıkça ortada olan bu suç ilişkisini araştırmalıdır. Gizli kasa Remzi Gür daha başka hangi ödemelerde bulunmuştur, ortaya çıkarılacaktır.

RAHMİ KOÇ:TAYYİP BEY 1 MİLYAR DOLARI NASIL BİRİKTİRDİ?

Rahmi Koç, 4 Ağustos 2001’de CNN Türk televizyonunda Taha Akyol’a açıklıyor:
“Tayyip Bey’de çok para olduğunu öğrendik. Bu kadar büyük serveti hangi işi yaparak edinmiştir. Milletvekilliğine aday olmadan önce bu servetin kaynağını açıklamalıdır. 1 Milyar Dolar biriktirmişler, nasıl biriktirdilerse?”
2001’de 1 Milyar Dolarlık bu servetin, bugünkü miktarı nereye ulaşmıştır?
Halk yoksullaşır, açlık sınırının altındaki nüfus olağanüstü artarken, iktidar makamlarına Amerikan paraşütüyle indirilenler, Karun gibi zenginleşmiştir.
Tayyip Erdoğan’ın diğer gizli kasaları da bir bir ortaya çıkarılacaktır.
Tayyip Erdoğan usulsüz mal beyanından 2002 yılında yargılanmıştı. O mahkeme de, Erdoğan’ın servet artışıyla Remzi Gür arasında ilişkiyi soruşturmuştu. Hakkındaki mahkeme, dokunulmazlığı yüzünden devam edemiyor. Tayyip Erdoğan, trilyonlarca mal varlığının açıklamasını “oğlumdan borç aldım, altınlar oğlumun düğününde takıldı” şeklinde yaparak millet nezdinde alay konusu olmuştu. Bir başbakan yalan söyleyerek adaleti bu şekilde yanıltabilir mi?
Eşinin parmağında 60 Bin TL’lik yüzükler, oğluna milyon dolarlık gemicikler, damadına 750 Milyon Dolarlık devlet bankalarından televizyon kredisi…
Ey Türk milleti, işte başbakanınız budur!
Mazlum milletimizin başında böyle bir başbakan bir saniye dahi duramaz. Derhal istifa etmelidir. Dokunulmazlığı derhal kaldırılmalı ve hakkında yürütülen yolsuzluk mahkemeleri sonuçlandırılmalıdır.
Türkiyemizi yönetecek temiz, dürüst, namuslu insanlardan oluşacak bir milli hükümet kurulması elzemdir. Elzemdir çünkü, bu yağmacı hortumcu sisteme son vermeden, vatan savunması yapılamaz.

SORUN ERDOĞAN’A
SORUN REMZİ GÜR’E…

Basına buradan çağrı yapıyorum. İşte ses kaydı. Hepiniz için çoğaltılmıştır. Bugünün en büyük haberidir bu. Sorun Tayyip Erdoğan’a bu para ne parasıdır?
Sorun Remzi Gür’e neden yollamıştır, ne kadar yollamıştır, nereye yollamıştır?
Tayyip Erdoğan basına büyük baskı yaparak, bu haberleri engelliyor. Ancak Yüce Divan’da bu sorulardan kaçamayacaktır.
Türkiye, Tayyip Erdoğanları yargılayabilirse Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyet olabilecektir.

DOĞU PERİNÇEK SİLİVRİ’DEN SORDU: Ey Tayyip Erdoğan, “3′e kapattığın” nedir?

Yorum yapın yada içinizi dökün rahatlayın...