Doğu Perinçek: “Bundan sonra gelecek tehdit mezardır Ben mezardan korkmuyorum “

Ergenekon davasına bakan oturum başkanı Hasan Hüseyin Özese, İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek’i “Suç duyurusu” yapmakla tehdit etti. Savunması nedeniyle bugüne kadar 23 yıl hapis cezası alan Perinçek, “Bundan sonra gelecek tehdit mezardır. Ben mezardan korkmuyorum. Hakikatleri milletime söylüyorum” yanıtını verdi.

356 kişinin yargılandığı Ergenekon davasının bugünkü duruşmasına taleplerin alınmasıyla devam edildi. Duruşmaya oturum başkanı Hasan Hüseyin Özese’nin “suç duyurusu tehdidi” damga vurdu.

Duruşmada söz alan Perinçek, tanık olarak dinlenen Recai Birgün’ün “2002’de Ecevit’e operasyon oldu” sözlerini hatırlattı. Perinçek, “Ecevit’in yerine Abdullah Gül, Tayyip Erdoğan oturtuldu” dedi.
Perinçek, “Gladyo muhalefette değil, iktidarda olur” dedi. Perinçek, 6-7 Eylül 1955 olaylarının Türkiye’deki Gladyo tarihinin ilk önemli operasyonu olduğunu belirtti.

6-7 Eylül tamamen İngiltere merkezlidir. Dönemin iktidarı olan Adalet Partisi ‘Bizim Kıbrıs diye bir meselemiz yoktur’ diyor. 6-7 Eylül tezgahlanıyor. Kim yargılanıyor? Tarihte Galdyo bir kez yargılanmıştır. Yassıada Mahkemeleri’nde 6-7 Eylül olayları açıkça iddianamede yer almıştır. Türk Ordusu, Gladyo’nun başında olan bütün subayları tasfiye etmiştir.

Perinçek, Gladyo’nun Türkiye’deki ikinci hareketinin 12 Mart 1971, üçüncüsünün de 1 Mayıs 1977’de yapıldığını ifade etti. İşçi Partisi lideri, “ABD’yle birleşmeyen darbe olmaz. Halk ile Ordu birleşirse devrim olur” dedi.

12 Eylül 1980’de milli devlet ve milli ekonomi tasfiye ediliyor. Başına Turgut Özal’ı getiriyor. 12 Eylül’ün patronu Turgut Özal’dır. Kenan Evren sopadır. MİT’i sivilleştirme operasyonunda TSK karşıya alınıyor.

Perinçek’in bu sözleri sırasında, oturum Başkanı Hasan Hüseyin Özese devreye girdi. Özese, Perinçek’in ifadeleri karşısında suç duyurusunda bulunulabileceğini söyledi. Perinçek ise net bir yanıt verdi.

Bundan sonra gelecek tehdit mezardır. Ben mezardan korkmuyorum. Hakikatleri milletime söylüyorum.

ulusalkanal.com.tr

Yorum yapın yada içinizi dökün rahatlayın...

