AKP’den atanamayan öğretmenlerin ağzını açık bırakacak eylem planı

AKP Hükümeti, 300 bin ataması yapılmayan öğretmen için çok tartışılacak bir çözüm buldu.

AKP; eğitim fakültelerinin kontenjanını azaltmayı, eğitim fakültelerinin ikinci öğretim kısımlarını aşamalı olarak kaldırmayı ve öğretmenlere yeterlilik sınavına tabi tutmayı kararlaştırdı. Açıköğretim fakültesindeki öğretmenlik programları da kaldırılacak.

Milli Eğitim Bakanlığı’nca hazırlanan Ulusal Öğretmen Strateji Belgesi ve Eylem Planı’nın ayrıntılarını Eğitim Fakülteleri Dekanlar Konseyi Başkanı Prof. Dr. Cemil Öztürk açıkladı. Öztürk, Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer’in eğitim fakültelerinin kontenjanlarının azaltılması yönünde talimat verdiğini anlattı.

Ulusal Öğretmen Strateji Belgesi ve Eylem Planı’na göre öğretmen alımında çeşitli yollar kullanılacak. Bu durum metinde, “Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen alımında KPSS’den başka araçlar da kullanacak” şeklinde ifade edildi.

Ulusalkanal.com.tr

Yorum yapın yada içinizi dökün rahatlayın...

