Aziz Yıldırım tutuklandı

Futbolda şike soruşturması kapsamında tutuklama talebiyle mahkemeye sevkedildikten sonra adliyede rahatsızlanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, çıkarıldığı İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi’nce tutuklandı

Aziz Yıldırım’ın tutuklanmadan önce İstanbul Cumhuriyet Başsavcısına verdiği ifadesinden bir bölüm:

13 yıllık Fenerbahçe Kulübü Başkanlık döneminde kulübü getirdiğim nokta  malumdur. İfademde suçlamaları  kabul etmediğimi belirttim, bunları  yapmadığımı da vicdanen belirtiyorum.  Fenerbahçe Kulübü benim dönemimde kurumsal bir yapıda Avrupa’nın en önemli  spor kulüplerinden biri haline geldi. Bugün tüm spor branşlarında Avrupa’da başarılar kazanıyoruz.

Gizlilik ilkesine rağmen emniyette çektirdiğim fotoğraflarımın gazetelere yansıması ve suçluymuşum gibi  kamuoyu oluşturulması beni derinden  üzmüştür. Hatta 2 gazetenin Kıbrıs’a kaçacağımı  belirtmesi beni çok yaraladı. Ben bu ülkenin evladıyım. 60 yaşındayım.  Bu yaştan sonra da yaşayacağım topraklar  Anadolu’dan başkası olmaz. Öldüğüm  zaman yatacağım topraklar bu topraklardır.  Mezarımın yeri de bellidir.  Gözaltına alındığım süreden  bu güne kadar geçmişten gelen hınçlarını  çıkartmak için aleyhime yayın yapan kuruluşların hepsini kınıyorum.  Destek olanlara da camiam ve şahsım adına  teşekkür ediyorum. Rahatsızlıklarım,  sağlık sorunlarım var. Kalbimde stent takılı, damarımda tıkanıklık var, böbreğimde kist var, şeker ve tansiyon hastalığım var. Gözaltına alındığımdan bu yana  hemen hemen her gün hastaneye gidip geldim.  Şu anda da aynı rahatsızlıkları yaşıyorum. Arzum yapmadığım ve samimi olarak söylediğim, işlemediğim suçlardan dolayı şahsımın serbest bırakılması, dışarıdan bu davanın devam etmesi, sonunda çıkacak karar neticesinde, suçumuz var ise bu  suçumuzun cezasını çekmektir.  Şu anda sağlık nedeniyle cezaevine  gitmem beni zor durumda bırakacaktır.  Fenerbahçe ve Fenerbahçe Camiasını  çok sevdiğimi söylüyorum.  Son sözüm de tüm Fenerbahçelilerin  söylediği gibi darağacında da olsam  son sözüm Fenerbahçe olacaktır.

One Response to Aziz Yıldırım tutuklandı

  1. Eylem Altın says:

    Gideceği yerin Metris olacağı şike soruşturmasından çok önce belliydi. Ta Ergenekon davasının birinci iddianamesinde adı geçiyor Aziz Yıldırım’ın! Güya Büyükanıt (yanlış hatırlamıyorsam) 90 milyar dolarlık bir işi 150 milyara yaptırıp aradaki 60 milyarlık farkı Aziz Yıldırım ile paylaşmış! Büyükanıt ile yapılan her ne anlaşması ise o yüzden Büyükanıt Ergenekona dahil edilmekten vazgeçilince Aziz Yıldırım’ın açığı arandı. Ve buldular: Kalecinin birisi gol yemiş, öbürü niye topa kafayla vurmamış! Hep Aziz Yıldırım yüzünden! Buna GS dışında kimse inanmadı nedense! Kaldı ki GS taraftarları bile olayın farkındayken ve “ebedi dost”larına destek verirken, yöneticileri stadda Recep bey ıslıklandığında gösterdikleri tutuma bakarsak kendi taraftarlarını bile kameralardan tespit edip emniyete bildirmekten geri durmamış yöneticilerdir. Fenerlileri hayli hayli satarlar!

Yorum yapın yada içinizi dökün rahatlayın...

